wtorek, 10 lutego 2015

Konkurs u Maxineczki - Makijaz Karnawalowy

Hej!

Pewnie nie jedna z Was wie o konkursie, który zorganizowała Maxineczka wraz ze sklepem Let's Beauty. Gdy po raz pierwszy obejrzałam film dotyczący tego wydarzenia niemal zapiałam z zachwytu ;) Tematyka bardzo na czasie bo dotyczyła makijażu karnawałowego. Do tego pełna swoboda i możliwość puszczenia wodzy fantazji. No i... te nagrody... Ahh! ;)

Wiedziałam od samego początku, że to będzie pierwszy konkurs w jakim wezmę udział. Powoli, bez pośpiechu malowałam oczami wyobraźni obraz makijażu jaki chciałabym wykonać. Zależało mi, aby połączyć elegancki makijaż wieczorowy z motywem przewodnim karnawału, czyli maską ;) Tym oto sposobem powstała moja praca konkursowa, nad którą spędziłam jakieś cztery godziny ;)




Jestem bardzo ciekawa co sądzicie o mojej pracy konkursowej :) Żeby nie było, jestem otwarta również na konstruktywną krytykę ;) Tymczasem trzymajcie kciuki do 15go lutego i niech wygra najlepszy.

Pozdrawiam,
 Ludka  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz