piątek, 16 stycznia 2015

Wszystko czego dzis chce!

Hej!

Co powiecie na serię postów, w których będę opisywać co w danym momencie chciałabym kupić? Czasami zdarza się, że zakupy, które robię pod wpływem impulsu, np. filmu obejrzanego na YouTube, nie zawsze są mi potrzebne i niekoniecznie mi pasują. Postanowiłam więc, że zacznę te swoje zachcianki spisywać. Jeśli będę o nich myśleć w nieskończoność, zapoznam się z większą ilością opinii, to dopiero wtedy dam sobie pozwolenie na kliknięcie Kup Teraz ;) Nie wiem czy tego rodzaju bat coś pomoże, ale na pewno nie zaszkodzi ;)))

Zacznijmy od tego co zaczyna śnić mi się po nocach. Nie wiem jak długo zdołam się oprzeć ich posiadaniu, ale moja "silna" wola jest już bliska wywieszeniu białej flagi ;) Mowa oczywiście (przynajmniej w moim przypadku jest to oczywiste) o pędzlach marki Zoeva.  Marzy mi się cały set, ale będę równie szczęśliwa jeśli w moje ręce, na pierwszy rzut, wpadnie zestaw do oczu 

Źródło http://bestmakeup.pl/pl/zestawy-pedzli/978--zoeva-zestaw-12-pedzli-do-oczu-pink-elements-complete-eye-set.html#


Osoby, które mają bzika na punkcie makijażu, pewnie nie raz spotkały się z nazwą firmy Makeup Geek. Moja ukochana vlogerka Jaclyn Hill używa ich cieni niemal na okrągło. W jej makijażach widać jak cienie są niesamowicie napigmentowane i jak wspaniale się rozcierają. Jedyna rzecz, która powstrzymuje mnie przed złożeniem spontanicznego zamówienia to sprowadzanie tych produktów aż zza oceanu. Biję się z myślami czy warto?! Jeśli macie cienie Makeup Geek to bardzo chętnie zapoznam się z Waszymi opiniami :)

Źródło http://www.makeupgeek.com/


Teraz coś z naszego rodzimego podwórka. Inglot to firma, którą od lat używam i bardzo lubię. Uwielbiam ich sypki puder HD, którego namiętnie używam do utrwalenia korektora pod oczami oraz róż do policzków maltretowany przeze mnie każdego dnia. Na przestrzeni minionego roku wprowadzili kolejne produkty z serii HD - bronzery, pudry rozświetlające oraz podkłady. Tak jak produkty w kompakcie są w cenie dość przystępnej 29 zł, tak za podkład należy zapłacić 75 zł. Póki co spotkałam się z dwoma bardzo pozytywnymi opiniami na YouTube a na wizażu ten produkt ma 3 gwiazdki  i skrajnie różne komentarze. Ciekawość mnie jednak zżera i sądzę, że ulegnę pokusie i je zakupię ;)

Źródło http://www.inglot.pl/
Źródło http://www.inglot.pl/
 

Pewnie się Wam tutaj nie chwaliłam, ale z okazji Świąt dostałam aparat Sony Alpha a5100, żeby móc nagrywać dużo lepszej jakości filmy oraz robić zdjęcia makijaży. Już po pierwszym kontakcie bardzo przypadliśmy sobie do gustu. Mam jednak mały niedosyt ponieważ obiektyw dołączony w standardzie nadal w pełni nie odzwierciedla zdjęć makijażu. Do tego celu jest mi potrzebny obiektyw typowy do fotografii makro. Nie jestem specjalistką w tej dziedzinie więc błądzę jak we mgle szukając obiektywu idealnego. Jeśli potraficie mi pomóc przy doborze "szkła" będę Wam bardzo wdzięczna ;) Póki co moim faworytem jest Sony SEL-50F18 50 mm F/1.8

Źródło: http://www.oleole.pl/

 To wszystkie rzeczy, które chodzą mi po głowie ;) Nie jest tego mało i pewnie nie wszystko będzie w moim posiadaniu tak szybko jakbym tego chciała. Jestem ciekawa co jest na Waszej "chciejliście" - dajcie mi znać w komentarzach.

Pozdrawiam,
Ludka   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz