wtorek, 26 sierpnia 2014

5 ulubionych kanałów na YouTube - cz.1

Hej!

Dziś postanowiłam podzielić się z Wami  moimi ulubionymi kanałami na YouTube. Podzielę ten wpis na dwie części bo mogłabym Was zanudzić - a tego nie chcę ;) W tym poście pokażę Wam więc vlogerów zagranicznych.

Jeśli śledzicie mnie na YouTube to wiecie, że mam bzika na punkcie makijażu. Uwielbiam malować nie tylko siebie i innych, ale nieopisaną frajdę sprawia mi również oglądanie jak robią to inni - jakkolwiek brzmi to dwuznacznie ;) 

1. Pierwszą moją ulubienicą jest Jaclyn Hill. Piękna dziewczyna o kasztanowych włosach i niebieskozielonych oczach. Jej niesamowity talent wprawia mnie niejednokrotnie w osłupienie. Uwielbiam oglądać jej tutoriale bo są niezwykle profesjonalne i charyzmatyczne :) Jeśli jeszcze nie znacie tej Pani to koniecznie do niej zajrzyjcie! :)


2. Kolejną osobą, która zalicza się do moich naj, naj najbardziej ulubionych jest prześliczna Desi Perkins. Wprawdzie nie oglądam jej zbyt długo, ale skradła moje serce od razu! Jakość i montaż jej filmów są po prostu perfekcyjne! :) Jak dla mnie jest wzorem do naśladowania.


3. Ten wpis nie mógłby istnieć bez uwzględnienia w moim zestawieniu Carli Bybel. Nie wiem czy trzeba komuś jeszcze tę dziewczynę przedstawiać... To taka "zwykła" dziewczyna z sąsiedztwa o nieprzeciętnej urodzie i ciepłym uosobieniu. Jej filmy zawsze oglądam z ogromnym zainteresowaniem. 


4. Następną moją ulubienicą jest przezabawna Nicole Guerriero. Przy niej nigdy się nie nudzę i zawsze dowiem się czegoś ciekawego. Ma niesamowity talent i lekkość mówienia do kamery. Czasami się zastanawiam - jak ona to robi?!


5. Last but not least - chciałoby się rzec, jest kanał popularnej vlogerki z Nowej Zelandii Shaaanxo. Uwielbiam jej akcent i takie wrodzone roztrzepanie ;) Pomimo, że jej makijaże nie zawsze trafiają w mój gust to oglądam ją regularnie. Posiada ona ogromną wiedzę na temat kosmetyków i robi świetne testy i recenzje :)



To byłoby na tyle z mojego dzisiejszego zestawienia :) Dajcie mi koniecznie znać jacy są wasi ulubieni vlogerzy. Jestem bardzo ciekawa czy oglądamy te same osoby czy może mi kogoś jeszcze polecicie :)

Do następnego,
Ludka 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz